Mijn favoriete toetje op dit moment

Tjaa, toetjes. Ik hou van toetjes en dan met name chocolade toetjes. Je weet wel, die toetjes waar bakken suiker en melk in zitten. En die mogen dus niet meer. Ik mag ook geen vla en dergelijke, dus die vallen af. Ik zag laatst dat Alpro Soya van die pakjes heeft met pure chocolade pudding. Pure chocolade mag wel, want daar zit, als het goed is, geen melk in. Check wel  altijd de etiketten, want vaak voegen ze toch weer het een en ander toe. Maar goed, ik was helemaal blij met mijn chocolade pudding. Helaas, bij thuiskomst bleek dat er tóch suiker in zat. Ik was helemaal in de veronderstelling dat omdat het een soya product was, het zou mogen. Niet dus.

822902_2

 

Op dit moment eet ik vooral Biogarde. En dan niet de Stand variant, want daar zitten klonten in en daar houd ik totaal niet van. Omdat ik pure Biogarde een beetje saai vind, doe ik er een beetje AH Biologisch Diksap doorheen en een eetlepel gebroken lijnzaad. Gezond, maar toch lekker. Mocht je het nog zoeter willen, dan zou je er wat Stevia aan toe kunnen voegen, maar voor mij is het zo al zoet genoeg.

Toch ben ik bang dat ik binnenkort zin ga krijgen in chocolademousse ofzo. Ik ben daarom al op zoek naar een goed recept om dit zelf te maken. Moet lukken, toch?

Leave a Reply

