Mijn vitamines stash

Ik volg een aantal zogenaamde beautyblogs en kom dan vaak allerhande ‘stash’ foto’s en videos tegen. De bloggers laten in dit soort artikelen hun stash (lees: verzameling) aan bijvoorbeeld make-up, nagellak, douchespul, en schoenen zien aan hun lezers. Nu heb ik zelf ook een aardige collectie make-up en nagellak, maar voel ik persoonlijk niet echt de behoefte om deze te documenteren. Wat me daarentegen wel een leuke variatie op het thema leek is mijn vitamines stash. Ik slik zelf namelijk geen medicijnen en voorheen had ik al mijn vitamines al wel staan, maar was ik daar vrij laks in. Ik nam er af en toe eentje als ik er toevallig aan dacht. Dat was 9 van de 10 keer niet het geval. Nu ik echter serieus bezig ben om mijn darmen weer op orde te krijgen, slik ik ze trouw iedere dag. Ik ben van 0 pillen per dag naar 6 pillen gegaan. Een behoorlijk verschil dus. Bij deze een foto van mijn ‘stash’ 😉

Image

Van links naar rechts: Cellcare, Orthica Magnesium 400, Vitamine B Complex, Chroom, SupraD Calcium, Bional Visolie

Ik merk nog niet echt heel veel verbetering om heel eerlijk te zijn. Maar slik ze nu pas bijna 3 weken, dus dat zal nog wel even duren. De Cellcare is een probiotica om de darmen weer rustig en gezond te krijgen. Magnesium 400 helpt bij de concentratie en ontspanning (ik heb de attention span van een poedel). Vitamine B zorgt voor extra energie. Chroom helpt de ‘cravings’ onder controle te houden door je bloedsuikerspiegel in balans te houden. Dit helpt echt tegen snack-zin, wat bij een suikerloos dieet natuurlijk essentieel is. SupraD is voor extra calcium, omdat ik amper zuivel eet of drink nu.  En Visolie is..euhm..gewoon goed voor je, dus die slik ik er voor de lol bij, haha.

Leave a Reply

