Youtube Tip: Laura Vitale

Op deze donderdag wil ik graag een van mijn favoriete Youtube kanalen delen. Ik ben fan. Fan van Laura Vitale van Laura in the Kitchen. Zij heeft honderden video’s waarin ze laat zien hoe ze de lekkerste gerechten klaarmaakt. Ik zet graag tijdens het beantwoorden van emails een video (of twee) op. De manier waarop zij vol passie over eten praat, is in mijn optiek geweldig ❤

En ja, ik weet dat dit een recept is wat ik zelf niet kan maken door de Nutella. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten van zo’n filmpje 🙂

Leave a Reply

