Laura Vitale: Homemade Hash Browns

Ik houd persoonlijk niet zo van aardappelen. Niet van gekookte aardappelen. Ik lust ze wel in friet vorm. En Hash Browns vind ik heerlijk.

Ik heb in 2011 drie maanden in de Verenigde Staten gewoond en daar heb ik kennis gemaakt met Hash Browns. Daar kon je ze kant-en-klaar in zakken kopen en het werd vaak in restaurants geserveerd. Het is een super lekkere vervanger voor mij voor gekookte aardappelen. Ik eet het niet dagelijks, want je moet ze wel bakken in olie. Maar zo af en toe..heerlijk!

Deze variant van Laura Vitale heb ik laatst gemaakt. Haar manier is, zoals al haar recepten, lekker makkelijk maar oh-zo heerlijk.

Leave a Reply

