Tip: Lactase Enzym Tabletten

Ik was gisteren op een ‘shopping spree’ in Duitsland. Met name om bevroren kruiden, tomatenblokjes en allerhande volkoren pasta’s in te slaan toen mijn oog viel op de Lactase Enzym Tabletten bij de DM (Duitse drogist). Het schap stond werkelijk vol met allerhande pilletjes en poedertjes hiervoor. Ik heb een pakje van 120 tabletten meegenomen. Ideaal als ik eens een weekendje weg ben en niet altijd lactose kan vermijden. Deze tabletten zorgen ervoor dat lactose wel/beter verwerkt wordt in je darmen en je dus minder klachten hebt. Ik betaalde €9,75 voor een pakje van 120 tabletten.

26337_10151410333163393_296039650_n
Tevens heb ik een kilo amandelmeel gescoord om zelf brood mee te gaan maken. Ik ben benieuwd of het wat gaat worden! Ik betaalde voor een kilo overigens €6,50 terwijl ik het bij de reformwinkel hier in Nederland heb zien liggen: €10,00 voor 500 gram!

One thought on “Tip: Lactase Enzym Tabletten

Leave a Reply

