Suiker..suiker..suiker!

Gisteren tijdens het surfen kwam ik onderstaande foto tegen. Best shocking, niet? Ik denk dat veel mensen (en ik tot voor kort ook) er niet echt bij stil staan hoeveel suiker ze op een dag binnen krijgen. En dan niet alleen via frisdranken, koek en snoep, maar ook via ons brood, sausjes, en maaltijdmixen. Kijk even goed naar de foto en zie HOEVEEL suiker er in al die drankjes zit!

5426_444714305615125_1221781481_n

Wat ben ik blij dat ik tegenwoordig veul minder suiker binnen krijg, zeg! Zoals iemand laatst tegen me zei: “suiker is vergif voor je lichaam” en ik denk dat dat zeker klopt als je het (ongemerkt) met soeplepels per dag eet.

Suiker is echt een soort van verslaving en je krijgt zeker afkickverschijnselen als je begint met het uit je leven te verbannen, maar het is ZO de moeite waard. Trust me! Binnenkort volgt een uitgebreid artikel over dit onderwerp.

Leave a Reply

