Keuken Hebbedingetjes

Ik ben een sucker voor leuke gadgets. En dan met name gadgets voor in de keuken die mijn leven makkelijker maken. Ik heb een aantal van deze, in mijn optiek, must-haves geselecteerd. Dit of omdat ze super handig zijn of omdat ze lekker geeky zijn. Een van mijn favoriete sites voor dit soort items is ThinkGeek.com. Het is een Amerikaans bedrijf, maar ze verzenden ook naar Nederland. Deze post is overigens niet gesponsord: het zijn mijn persoonlijke favorieten en wilde deze graag delen šŸ™‚

f32c_klipy_cake_divider
Hoe handig is dit! Ik ben zo iemand die nooit mooie, gelijke stukken taart kan snijden. Bij mij is ieder stuk eigenlijk anders en dan ontstaan er altijd discussies: “doe mij maar een klein stukje..niet te groot hoor!” of “Ik wil het grootste stuk!” Met de Klipy Cake Divider is dat verleden tijd. Echt ideaal voor mensen zoals ik.
Prijs: $14.99

f433_one_stop_chop_cutting_board

Dit is gewoon handig. Ik vind het altijd zo’n gedoe met verschillende bakjes die in mijn niet al te grote keuken rondslingeren als ik groenten aan het snijden ben. Hoppa, je mikt gewoon de groenten in een bakje onder je snijplank. Briljant!
Prijs: $39.99

f33a_pluck

Nog zo’n briljant hebbedingetje: de Pluck Egg Yolk Extractor. Hoe vaak ik niet onhandig sta te doen met eiwit en eidooier van elkaar te scheiden. Vaak zit er een stukje schil in of breekt de dooier. Of de eierschil is niet netjes even groot gebroken. Kortom, dat kan makkelijker!
Prijs: $19.99

ea57_robot_tea_infuser_inuse

Omdat een rond thee-ei ook maar een beetje saai is, toch? Een leuk robotje in je kop thee is een stuk gezelliger!
Prijs: $9.99

eb84_garlic_zoom

De Garlic Zoom XL is eigenlijk een soort van autootje dat knoflook snijdt in stukjes zo groot of klein als je wilt. Dus geen knoflookvingers of een knoflookpers vol restanten knoflook waar je niks mee doet. Dit maakt knoflook persen volgens mij ook een stuk leuker!
Prijs: $14.99

Leave a Reply

