Recept: Overnight Oats met Yoghurt

Ik schreef in mijn recept voor Fruitig Havermout Ontbijt al over de vele recepten voor havermout met yoghurt die ik tegenkwam. Afgelopen week was mijn havermelk op en had ik ‘s ochtends geen tijd om havermout op te warmen omdat ik om 09.00u een yogales had. Ik heb dit ‘s avonds klaargemaakt en in de koelkast gezet. Ik hoefde het ‘s ochtends alleen maar even door te roeren en ik kon gaan met die banaan! Doordat het de hele nacht heeft gestaan, zijn de verschillende ingrediënten goed in de yoghurt getrokken. Het resultaat: een ontzettend lekker en vullend ontbijtje.

overnightoats1

Ingrediënten
250 ml yoghurt
30 gram havermout
1/2 banaan, geprakt
1 el bosbessen
1 el frambozen
1 el bramen
1 el geraspte kokos
1 el Chiazaad
1 tl lijnzaad
1 tl palmsuiker
1 tl vanille extract
1 tl kaneel

1. Meng alles in een kom en zet het afgedekt in de koelkast. Roer het ‘s ochtends nog even door en geniet!

That’s it! Enjoy! ♥

Leave a comment